Dostęp Medicaid Recipients do opieki ambulatoryjnej ad

Praktyki grupowe o wspólnym numerze telefonu uznawano za jeden ośrodek opieki. Szkolenie ankieterów
Każdy asystent badawczy otrzymał podręcznik szkoleniowy, który nakreślił uzasadnienie i projekt badania oraz zawierał wytyczne dotyczące wykonywania połączeń telefonicznych, arkusz przeprowadzania wywiadów i standardowy formularz do raportowania danych. Dodatkowe szkolenia zostały dostarczone przez organy nadzoru. Przeprowadzono wywiady próbne. Po zakończeniu instrukcji każdy asystent obejrzał taśmę wideo przedstawiającą sześć symulowanych połączeń o rosnącej złożoności i uzyskał połączenia z arkuszem wywiadów. Analiza tych ocen wykazała wysoki stopień zgodności między stronami (statystyki kappa dla kluczowych wyników wahały się od 0,91 do 1,0) 11.
Procedura wywiadu
Telefon dzwoni na symulowane prośby o spotkanie z odbiorcami Medicaid. Jeden z trzech niewygodnych fizycznie objawów (ból krzyża, bolesne oddawanie moczu lub ból gardła) był losowo przydzielany do każdego połączenia. Wszystkie połączenia były wykonywane od 9 rano do 3 po południu od poniedziałku do środy. Po dotarciu do osoby upoważnionej do przyjęcia zaproszenia, asystent badawczy zgłosił objaw i poprosił o spotkanie lub pozwolenie na przybycie bez umówionego terminu tak szybko jak to możliwe . Informacje na temat ubezpieczenia (tj. Medicaid, Medicare lub prywatnego ubezpieczenia) zostały nie zgłosił się na ochotnika, ale zawsze był o to proszony. Jeśli można było umówić się na wizytę, osoba dzwoniąca poprosiła, aby ją zobaczyć w ciągu dwóch dni roboczych. Jeśli prośba została spełniona, osoba dzwoniąca poprosiła o możliwość zobaczenia po 5 po południu. Jeśli wymagana była spłata, osoba dzwoniąca zapytała, czy można z niej zrezygnować.
Za każdym razem, gdy prośba została odrzucona, osoba dzwoniąca poprosiła o przyczynę, a także zapytała, gdzie jeszcze może się znaleźć. Jeśli nie zalecono żadnej alternatywy, odnotowano to. Jeżeli zaoferowano więcej niż jedną opcję, pierwsza została zarejestrowana. Jeśli spotkanie zostało wyznaczone, zostało ono anulowane po zakończeniu rozmowy lub wkrótce potem. Jeśli uzyskano sygnał zajętości, rozmówca odczekał pięć minut, zanim spróbował ponownie. Jeśli pięć prób zakończyło się niepowodzeniem, dzwoniący próbował ponownie następnego dnia. Jeśli pięć dodatkowych prób zakończyło się niepowodzeniem, wysiłek, by dotrzeć do strony, został porzucony.
Około trzech tygodni po tej pierwszej serii połączeń, asystenci naukowcy w sześciu miastach (Baltimore, Bronx, Dayton, Memphis, Portland i Sacramento) ponownie zgłosili wszystkie prywatne strony z praktykami na swoich listach i określili siebie jako pacjentów z prywatnym ubezpieczeniem. Ta druga runda połączeń była poza tym identyczna z połączeniami opisanymi powyżej.
Analiza statystyczna
Dane analizowano zbiorczo według typu miasta i praktyki. Analizę chi-kwadrat zastosowano do porównania częstości dostępu według podgrupy, a dwustronne wartości P mniejsze niż 0,05 uważano za wskazujące na istotność statystyczną. Dziewięćdziesiąt pięć procentowych przedziałów ufności obliczono dla proporcji stron opieki ambulatoryjnej, które przyznały wizyty w odpowiedzi na trzy wnioski (spotkanie, spotkanie w ciągu dwóch dni i spotkanie po 5 po południu) 11.
Świadoma zgoda i inne kwestie
W badaniu nie uczestniczyły osoby zapisane w protokołach eksperymentalnych i nie stanowiły zagrożenia dla personelu kliniki
[hasła pokrewne: przychodnia terapii uzależnienia od alkoholu i współuzależnienia, znanylekarz logowanie, indeks barthel ]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiązane tematy z artykułem: indeks barthel przychodnia terapii uzależnienia od alkoholu i współuzależnienia znanylekarz logowanie